На преговори с търговските вериги

Дата: 04.02.2013 Коментари: 0
Снимки (1)
Снимка: Progressive

Как се водят успешни преговори с ключовите клиенти? Това научиха участниците в двудневното обучение организирано от Progressive, съвместно с Данаил Тодоров Business Consulting, което се проведе на 29 и 30 януари.

На него присъстваха 19 търговски директори, мениджъри продажби и мениджъри ключови клиенти от общо 13 компании, работещи в сферата на бързооборотните стоки.

По време на обучението, участниците получиха познания за търговските вериги - кои са основните играчи на българския пазар, какви са пазарните им дялове, какъв е броят на техните магазини и какви са стратегията, мисията и целевите групи на веригите. Мениджърите разбраха какъв трябва да е алгоритъмът, по който да планират бизнеса си с  търговските вериги. 

Освен, че научиха полезни практически съвети, участниците се включиха в няколко ролеви игри, пресъздаващи преговорите с представители на обектите от модерната търговия