Управление на FMCG дистрибуцията – новите предизвикателства към мениджмънта

Дата: 18.12.2012 Коментари: 0
Снимки (3)
Управление на FMCG дистрибуцията – новите предизвикателства към мениджмънта

Компетентността на търговските служители трябва да се промени. Моделът на дистрибуция също. Дефицитът на компетентност при супервайзорите е голял и това трябва да се промени! Тенденцията показва, че честотата на посещаемостта в модерната търговия намалява, докато тази в традиционната се увеличава! Това са съвсем малка част от фактите, които разкри управителят на Реекзе” Георги Тодоров по време на организираното съвместно със сп. Progressive обучение на тема „Управление на FMCG дистрибуцията – новите предизвикателства към мениджмънта ( Тенденции 2012 )”.

По време на целодневното събитие, участниците, сред които имаше супервайзори, мениджъри екипи, търговски директори, мениджъри продажби, се запознаха с бъдещите тенденции при управлението на търговски екипи, дистрибуционни канали и търговски процеси.

Лекторът с дългогодишен опит в организирането и провеждането на семинари и обучения в областта на търговията с бързооборотни стоки, очерта успешните практики в бъдеще, които ще помогнат на мениджърите да повишат резултатите както на индивидуално поставените цели, така и на екипната работа в техните компании.