Събития
Progressive Конференция

А сега накъде? Или какъв хоризонт очерта 12-та PROGRESSIVE Конференция
Брой 10, октомври 2021
В началото на октомври PROGRESSIVE организира 12-та си годишна конференция. Освен че традиционното събитие уверено наближава своята тийнейджърска възраст, това е втората година, в която то се провежда в усло...
Прочети още
Извънредната ситуация провокира иновации
Брой 10, октомври 2021
В Дискусионният панел тази година взеха участие Албена Георгиева - Главен оперативен директор на „БИЛЛА България“, Васил Василев - Прокурист и Директор направление „Свежи храни“ в „Кауфланд България“, Любоми...
Прочети още
Schwarz Group завладява Централна и Източна Европа - какво означава това за българските търговци?
Брой 10, октомври 2021
Себастиян Реннак, анализатор „Търговия на дребно в ЦИЕ“ , Lebensmittel Zeitung Германските търговски вериги Kaufland и Lidl заемат важно място сред българските топ 10 на магазините за хранителни стоки. Р...
Прочети още
Развитие на пазара на бързооборотни стоки в България
Брой 10, октомври 2021
Ива Цветкова, Account Manager, NielsenIQ България Как пандемията променя играта и какви за новите тенденции на пазара за търговия с бързооборотни стоки, очерта Ива. Ако преди пандемията са съществув...
Прочети още
Устойчиво развитие – потребителската гледна точка
Брой 10, октомври 2021
Виолета Танчева-Рубино, мениджър ключови клиенти и бизнес развитие, IPSOS България Устойчивото развитие има различни аспекти екологични, социални, управленски и икономически. Проучването, направено от „I...
Прочети още
Експресни промоционални кампании за по-добри резултати. Добавеният ефект от бързата реакция
Брой 10, октомври 2021
Христо Радичев, управител, „Медияпост Хит Мейл България“ Христо показа на присъстващите кои са най-честите проблеми при организирането на промоционални кампании, свързани с планиране и механизъм, общи ус...
Прочети още
Тъмната истина за електронната търговия
Брой 10, октомври 2020
Никола Илчев, основател на eCommerce Academy Никола Илчев разказа на присъстващите на конференцията какво е бъдещето на електронната търговия и какви са процесите, които всеки един търговец, развиващ под...
Прочети още
Да се учим от грешките на големите в бизнеса
Брой 10, октомври 2021
Иван Стоев, маркетинг консултант & Партньор, Mindblow С няколко примера Иван разказа за опита на големи компании да променят идентичността на своя бранд. Не всички от тях са били успешни, така че не ...
Прочети още
Sales Lab: Ефективните post - Covid промени в традиционна търговия на ритейл сектора
Брой 10, октомври 2021
Георги Тодоров, управител, ReExe По време на сесията, предназначена за търговци, Георги Тодоров, управител на консултантска компания ReExe, разказа на присъстващите какви са неговите наблюдения за промен...
Прочети още
Marketing Corner: Брандът с кауза срещу традиционния „Аз“ бранд
Брой 10, октомври 2021
Ангел Искрев, творчески директор, proof и Даньо Димитров, изпълнителен директор, JTN На сесията, наречена Marketing Corner, Ангел Искрев, творчески директор на творческа агенция proof и Даньо Димитр...
Прочети още