PHARMA

Изберете рубрика:

 

Брой 10, ноември-декември 2022

Брой 10, година II

Анализ

Ръст при продуктите за настинка и кашлица от над 26%

Ръст при продуктите за настинка и кашлица от над 26%

Над 29 млн. опаковки лекарства без лекарско предписание и добавки за настинка и кашлица са били продадени у нас в периода от януари до октомври 2022 г. включително, сочат данни на IQVIA. Ръстът спрямо същия ...

Прочети още

Бизнес

Аптечен мърчандайзинг или как да накараме аптеката да продава сама

Аптечен мърчандайзинг или как да накараме аптеката да продава сама

Част I Всяка една аптека е сложна система от мебели, асортимент, определена планировка, осветление, аромати, цветове. Естествено, има и човешки фактор – търговски персонал и клиенти. Мърчъндайзингът вклю...

Прочети още

Интервю

В SOpharmacy фармацевтът е здравен партньор, консултант и приятел на пациента

В SOpharmacy фармацевтът е здравен партньор, консултант и приятел на пациента

              Виолета Баракова, Директор „Оперативна дейност“ в аптеки SOpharmacу     Каква беше 2022 г. за аптек...

Прочети още

На Фокус

Продукти при стрес, безпокойство и безсъние

Продукти при стрес, безпокойство и безсъние

Д-р Зорина Димитрова Петрова е управител на собствена маркетингова компания – Медикъл пойнт. Тя е завършила медицина в Медицински университет София през 1994 година. Работи като асистент в Катедра по фармако...

Прочети още

Продукти за бебето

Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни

Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни

Проучване на глобалния пазар на бебешки храни показва, че търсенето на адаптирани млека за кърмачета ще набира сила през 2017 – 2026 година. Последното прогнозно проучване на Persistence Market Research ...

Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...

Прочети още

Pharma +

Ръст от 5,4% за продуктите против стареене до 2028 г.

Ръст от 5,4% за продуктите против стареене до 2028 г.

Размерът на глобалния пазар на продукти против стареене беше оценен на 40,49 милиарда щатски долара през 2020 г. и се очаква да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 5,4% от 2021 г. до 2028 ...

Прочети още