PHARMA

Изберете рубрика:

 

Брой 5, януари-февруари 2022

Брой 5, година II

Beauty Care

Кожата, в която живеем

Кожата, в която живеем

Какви са най-често срещаните проблеми на кожата, за които потребителите търсят по-специализирана козметика? Глобалната пандемия COVID-19, която постави целия свят „на колене“, несъмнено остави своя отпеч...

Прочети още
Кремовете и лосионите с най-голям дял от пазара на продукти за проблемна кожа

Кремовете и лосионите с най-голям дял от пазара на продукти за проблемна кожа

Размерът на глобалния пазар на козметика против акне беше оценен на 3,47 милиарда щатски долара през 2020 г. и се очаква да нараства със среден годишен темп (CAGR) от 9,1% от 2021 до 2028 г. Отрицателната со...

Прочети още

Pharma Кошница

Анализ

 Ръст на продажбите в опаковки на назални деконгестанти от 16,45% към ноември 2021

Ръст на продажбите в опаковки на назални деконгестанти от 16,45% към ноември 2021

Според данни на „IQVIA България“, броят продадени опаковки на назалните деконгестанти от началото на 2021 до ноември месец на същата година  е 5 144 248. За предходната този брой е бил 4 417 5...

Прочети още

Бизнес

На какво трябва да обърнете внимание при търсенето и избора на фармацевт

На какво трябва да обърнете внимание при търсенето и избора на фармацевт

Какво трябва да търся, когато подбирам сътрудник за моята аптека? Какви ключови умения трябва да има фармацевтът в аптеката? От Ивайло Кунев, www.Pharmiq.bg Разбира се, за да успеем да отговорим на тези ...

Прочети още

На Фокус

Пазарът на витамини – какво точно се случва?

Пазарът на витамини – какво точно се случва?

Във времето разходите на домакинствата за здраве се увеличават. Като тук ясно откроима е тенденцията да се разширява потребителската кошницата с ОТС лекарствени средства и хранителни добавки. От  Юлиан ...

Прочети още
Витамините – потребителите са все по-информирани какво да закупят

Витамините – потребителите са все по-информирани какво да закупят

Допитахме се до представителите на някои от най-големите компании за витамини как се е развил пазарът на тези продукти през техния поглед. Хората по-лесно се доверяват на утвърдени и познати марки ...

Прочети още

Продукти за бебето

Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика

Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика

Според Euromonitor International, локдаунът подпомогна категорията Бебешки и детски продукти в България. Намаляването на социализацията и увеличаването на прекараното време у дома, доведе до мини „бейби бум“...

Прочети още
КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА

КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА

Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...

Прочети още