PHARMA
Изберете рубрика:
Beauty Care

Има изявена сезонност, като пролетта е един от логичните пикове на интерес
Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Как се развиват продажбите на антицелулит...
Прочети ощеPharma Кошница
Анализ

Продажбите на антиалергични продукти са се увеличли с 26 %
Продажбите в стойност на общи антиалергични продукти за 12 месеца назад спрямо февруари 2022 година достигат над 15 млн. лева, показват данните на IQVIA България, която следи продажбите на дребно в аптечната...
Прочети ощеБизнес

Девет типа аптечни клиенти
Понякога е трудно за фармацевта в аптеката да определи какво може да очаква от различните клиенти, които всеки ден пресичат прага на аптеката. От друга страна точно познанието за клиентското държане определя...
Прочети ощеИнтервю

Бъдещето е предизвикателство, което ни предоставя идеалната възможност да докажем себе си
Диана Димитрова е изпълнителен директор на Фрамар Холдинг АД - корпоративната структура, която обединява начинанията на аптеки Фрамар в офлайн и онлайн пространството. Г-жо Димитрова, разкажет...
Прочети ощеНа Фокус

Над 23% ръст на продажбите на имуностимуланти за последната година
Над 23% ръст в продадени опаковки има за продуктите от категорията Имуностимуланти за 12 месеца назад от февруари 2022 г. спрямо предишния 12 месечен период. Това показват данни на IQVIA България. В категори...
Прочети ощеПродукти за бебето

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав
Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...
Прочети още