PHARMA

Изберете рубрика:

 

Бизнес

Аптечен мърчандайзинг или как да накараме аптеката да продава сама

Аптечен мърчандайзинг или как да накараме аптеката да продава сама

Брой 12, юни-юли 2023

Част II Всяка една аптека е сложна система от мебели, асортимент, определена планировка, осветление, аромати, цветове. Естествено, има и човешки фактор – търговски персонал и клиенти. Мърчъндайзингът вкл...

Прочети още
Над 8% ръст в стойност на витамините и минералите за 2022 г.

Над 8% ръст в стойност на витамините и минералите за 2022 г.

Брой 11, април-май 2023

Според данни на IQVIA близо 15 млн. опаковки витамини и минерали са били продадени у нас през 2022 г. В стойност продажбите за въпросния период за тази година възлизат на над 170 млн. лв., а ръстът в стойнос...

Прочети още
С фокус върху „най-шумните“ - пазарът на витамини и минерали

С фокус върху „най-шумните“ - пазарът на витамини и минерали

Брой 11, април-май 2023

Витамини и минерали са една от „най-шумните“ от комуникационна гледна точка категории, не само в портфолиото на фармацевтичните компании, но и в общото комуникационно пространство.  От Светослав Дъбов, ...

Прочети още
Аптечен мърчандайзинг или как да накараме аптеката да продава сама

Аптечен мърчандайзинг или как да накараме аптеката да продава сама

Брой 10, ноември-декември 2022

Част I Всяка една аптека е сложна система от мебели, асортимент, определена планировка, осветление, аромати, цветове. Естествено, има и човешки фактор – търговски персонал и клиенти. Мърчъндайзингът вклю...

Прочети още
Конкурентна среда: анализирай това!

Конкурентна среда: анализирай това!

Брой 9, септември-октомври 2022

Конкуренцията между аптеките нараства всяка година. При такива обстоятелства управлението на асортимента и ценообразуването става все по-трудно. Понастоящем съществуват процеси на „сливане“ на аптеки, както ...

Прочети още
Девет типа аптечни клиенти

Девет типа аптечни клиенти

Брой 6, март-април 2022

Понякога е трудно за фармацевта в аптеката да определи какво може да очаква от различните клиенти, които всеки ден пресичат прага на аптеката. От друга страна точно познанието за клиентското държане определя...

Прочети още
На какво трябва да обърнете внимание при търсенето и избора на фармацевт

На какво трябва да обърнете внимание при търсенето и избора на фармацевт

Брой 5, януари-февруари 2022

Какво трябва да търся, когато подбирам сътрудник за моята аптека? Какви ключови умения трябва да има фармацевтът в аптеката? От Ивайло Кунев, www.Pharmiq.bg Разбира се, за да успеем да отговорим на тези ...

Прочети още
Как да увеличите двойно печалбата от вашата аптека

Как да увеличите двойно печалбата от вашата аптека

Брой 3, октомври 2021

Щом четете тази статия, най-вероятно темата за увеличаване на продажбите е актуална за вас. Отдавна са минали онези времена, когато отварянето на аптека е било достатъчно за успешен бизнес. Едно време е било...

Прочети още
Няколко съвета за успешни търговски преговори за фармацевти

Няколко съвета за успешни търговски преговори за фармацевти

Брой 2, юни 2021

Животът е поредица от преговори, но ние не го осъзнаваме - от „Тази вечер бих искал да отидем…”, през „Моля те, събери си играчките и си лягай…”, и „Колко струва ремонтът на климатика?”, до годишните ви прег...

Прочети още
Страница: 1 от 1