PHARMA
Изберете рубрика:
На Фокус
Витамини и минерали – тенденции, препоръки, реклама и сезонност
Брой 13, март-април 2024
Има ли ръст на продажбите на микронутриенти през зимните месеци, или търсенето им не е сезонно обособено? Дали потребителите се водят от реклама при избора на витамини и минерали, или стриктно следват препор...
Прочети ощеНад 15% ръст в стойност на продажбите на пробитици на аптечния пазар
Брой 12, юни-юли 2023
Над милион и половина опаковки пробиотици в аптеките са били продадени у нас в периода от януари до май 2023 г. включително, сочат данни на IQVIA. Ръстът спрямо същия период от миналата година е над 3,...
Прочети ощеРъст на продажбите на спрейове за гърло
Брой 11, април-май 2023
Глобалният пазар на спрейове за гърло се очаква да достигне размер от 473,8 милиона щатски долара до края на 2022 г. Очаква се също така продажбите да се увеличат със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 2,...
Прочети ощеПродукти при стрес, безпокойство и безсъние
Брой 10, ноември-декември 2022
Д-р Зорина Димитрова Петрова е управител на собствена маркетингова компания – Медикъл пойнт. Тя е завършила медицина в Медицински университет София през 1994 година. Работи като асистент в Катедра по фармако...
Прочети ощеНаблюдава се глобален ръст на сектора „Грижа за ставите“
Брой 9, септември-октомври 2022
Проблемите, свързани с болки в ставите, се обострят през студените месеци, показват наблюденията. Освен различни мехлеми, съдържащи многообразни съставки, на пазара у нас се предлагат и много добавки, които ...
Прочети ощеФармацевтът може да е активен помощник на пациентите с цистит
Брой 8, юли-август 2022
Д-р Зорина Димитрова Петрова е управител на собствена маркетингова компания – Медикъл пойнт. Тя е завършила медицина в Медицински университет София през 1994 година. Работи като асистент в Ка...
Прочети ощеНад 23% ръст на продажбите на имуностимуланти за последната година
Брой 6, март-април 2022
Над 23% ръст в продадени опаковки има за продуктите от категорията Имуностимуланти за 12 месеца назад от февруари 2022 г. спрямо предишния 12 месечен период. Това показват данни на IQVIA България. В категори...
Прочети ощеПазарът на витамини – какво точно се случва?
Брой 5, януари-февруари 2022
Във времето разходите на домакинствата за здраве се увеличават. Като тук ясно откроима е тенденцията да се разширява потребителската кошницата с ОТС лекарствени средства и хранителни добавки. От Юлиан ...
Прочети ощеВитамините – потребителите са все по-информирани какво да закупят
Брой 5, януари-февруари 2022
Допитахме се до представителите на някои от най-големите компании за витамини как се е развил пазарът на тези продукти през техния поглед. Хората по-лесно се доверяват на утвърдени и познати марки ...
Прочети ощеНаблюдава се тенденция за намаляване на интереса към козметиката от страна на по-възрастните
Брой 4, ноември 2021
Търсенето на козметика за лице все повече се увеличава сред по-младите потребители. Те започват да осъзнават ползата от грижата за кожата на лицето на все по-ранна възраст. Но се наблюдават тенденции за нама...
Прочети още