PHARMA

Над 23% ръст в продадени опаковки има за продуктите от категорията Имуностимуланти за 12 месеца назад от февруари 2022 г. спрямо предишния 12 месечен период. Това показват данни на IQVIA България. В категорията се включват лекарства без лекарско предписание и хранителни добавки. Продажбите за посочения период са 2.836 млн. броя опаковки, а за предходните 12 са били 2.287 млн. В стойност продажбите за 12 месеца назад спрямо февруари 2022 г. са близо 52.5 млн. лв.. Ръстът в стойност спрямо предходния дванадесетмесечен период е 28,96%, когато продажбите са възлизали на близо 41 млн.лв.
Топ 5 корпорациите по продажби в стойност на имуностимуланти за 12 месечния период до февруари 2022, са отговорни за почти 40% от продажбите в категорията. Те са (подредени по азбучен ред): BIOSHIELD BG, BRANDEX, MEDIS, STADA, UNICOMS BG.
Най-голям ръст на продажбите за споменатия период в процент бележи компанията, която е на трето място по продажби, а именно 319,02%. Следващата, четвърта по продажби, също е със сериозен ръст от 93,62%. Първата компания е с ръст от малко над 10%, а втората с над 70%.
От началото на годината до февруари 2022 година продажбите в стойност на имуностимулантите са 13.37 млн. лв., което представлява увеличение от 138,98% спрямо същия период от миналата година. Броят продадени опаковки пък е над 724 хиляди, което е с 135,48% повече спрямо същия период на 2021 г.
Топ 5 корпорациите по продажби в стойност на имуностимуланти за януари и февруари 2022 г. (подредени по азбучен ред) са: BIOSHIELD BG, BRANDEX, STADA, UNICOMS BG, VITASLIM BG. Те са реализирали 43,21% от продажбите на имуностимуланти за периода. Ръстът, който е най-впечатляващ, показва компанията, която се подрежда на второ място по продажби в стойност за въпросните месеци, а именно над 500 %. Почти толкова впечатляващ е ръстът на четвъртата компания – 454%. Компанията, която е на първо място по продажби в стойност за периода е с ръст от 96%.
Топ 5 брандовете за 12 месеца назад спрямо февруари 2022 година по продажби в стойност са (подредени по азбучен ред): BIOZIN, BRANDEX, DEFENDYL, RESISTA, STAMATIN. Стойността на продажбите на първите пет бранда за периода е близо 20 млн. лв., което е почти 40% от всички продажби. Вторият по продажби в стойност от първите пет е с ръст от над 300%, а третият с ръст от 81%. Реализиралият най-много продажби бранд е с ръст от над 10%.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай