PHARMA
Изберете рубрика:
Продукти за бебето

Промоционални активности на категория „Храни за кърмачета, бебета и малки деца“ в аптечния канал
Брой 12, юни-юли 2023
FOCUS е една от водещите агенции в Европа с 30 годишен опит при пазарните проучвания. Присъства на 34 европейски пазара с повече от 1700 клиенти. Агенцията осигурява актуална информация за промоционалните ак...
Прочети още
Екологичните варианти мокри кърпи стават все по-популярни
Брой 11, април-май 2023
Мокрите кърпички намират все повече приложения в домакинствата. Бебешките влажни кърпи вече не са продукт, който се използва само от майките на бебета и малки деца. Много хора ги използват за почистване на р...
Прочети още
Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни
Брой 10, ноември-декември 2022
Проучване на глобалния пазар на бебешки храни показва, че търсенето на адаптирани млека за кърмачета ще набира сила през 2017 – 2026 година. Последното прогнозно проучване на Persistence Market Research ...
Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока
Брой 10, ноември-декември 2022
Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...
Прочети още
Положително развитие на пазара на бебешки мокри кърпи
Брой 9, септември-октомври 2022
Световният пазар на мокри кърпи за бебета се оценява на 4,6 млрд. долара през 2019 г., а прогнозите са да нараства със среден годишен темп от 5,2% от 2020 г. до 2027 година. Нарастващите потребителски разход...
Прочети още
Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб
Брой 8, юли-август 2022
Размерът на глобалния пазар на бебешки пелени беше оценен на 75,9 милиарда долара през 2020 г. и се прогнозира да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 4,6% от 2021 до 2028 г. Очаква се паза...
Прочети още
Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав
Брой 6, март-април 2022
Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...
Прочети още
Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика
Брой 5, януари-февруари 2022
Според Euromonitor International, локдаунът подпомогна категорията Бебешки и детски продукти в България. Намаляването на социализацията и увеличаването на прекараното време у дома, доведе до мини „бейби бум“...
Прочети още
КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА
Брой 5, януари-февруари 2022
Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...
Прочети още
Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.
Брой 4, ноември 2021
Световният пазар на бебешки храни възлиза на 77,85 млрд. долара и се очаква да постигне средногодишен ръст на темп от 3,67% до 2026 г. според доклад на Research and Markets. По време на пандемията бебешката ...
Прочети още