PHARMA

Изберете рубрика:

 

Продукти за бебето

Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни

Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни

Брой 10, ноември-декември 2022

Проучване на глобалния пазар на бебешки храни показва, че търсенето на адаптирани млека за кърмачета ще набира сила през 2017 – 2026 година. Последното прогнозно проучване на Persistence Market Research ...

Прочети още
Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Аптечният канал е по-силен в бебешки млека, пюрета и каши, които имат специализирана насока

Брой 10, ноември-декември 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки „Фрамар“ и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Наблюдавате ли ръст или спад на продажбите на бебеш...

Прочети още
Положително развитие на пазара на бебешки мокри кърпи

Положително развитие на пазара на бебешки мокри кърпи

Брой 9, септември-октомври 2022

Световният пазар на мокри кърпи за бебета се оценява на 4,6 млрд. долара през 2019 г., а прогнозите са да нараства със среден годишен темп от 5,2% от 2020 г. до 2027 година. Нарастващите потребителски разход...

Прочети още
Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Повишава се търсенето на биоразградими пелени в глобален мащаб

Брой 8, юли-август 2022

Размерът на глобалния пазар на бебешки пелени беше оценен на 75,9 милиарда долара през 2020 г. и се прогнозира да се увеличи със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 4,6% от 2021 до 2028 г. Очаква се паза...

Прочети още
Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Брой 6, март-април 2022

Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...

Прочети още
Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика

Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика

Брой 5, януари-февруари 2022

Според Euromonitor International, локдаунът подпомогна категорията Бебешки и детски продукти в България. Намаляването на социализацията и увеличаването на прекараното време у дома, доведе до мини „бейби бум“...

Прочети още
КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА

КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА

Брой 5, януари-февруари 2022

Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...

Прочети още
Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Брой 4, ноември 2021

Световният пазар на бебешки храни възлиза на 77,85 млрд. долара и се очаква да постигне средногодишен ръст на темп от 3,67% до 2026 г. според доклад на Research and Markets. По време на пандемията бебешката ...

Прочети още
Развитие и тенденции на пазара на бебешките мокри кърпички

Развитие и тенденции на пазара на бебешките мокри кърпички

Брой 3, октомври 2021

Бебешките мокри кърпички са универсалното оръжие на всяка майка. Ползват се във всяка ситуация, която въображението на човек може да обрисува, а понякога приложението им може да премине и отвъд рационалните ...

Прочети още
Натуралните и органични формули са все по-важен фактор при избора на продукти за баня за бебета

Натуралните и органични формули са все по-важен фактор при избора на продукти за баня за бебета

Брой 2, юни 2021

Какви съставки се търсят в продуктите за баня за бебета, какви са навиците на потребление на майките и от какво се водят най-вече при избора си на продукти? PROGRESSIVE направи опит да очертае тенденциите в ...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2