PHARMA

Изберете рубрика:

 

Beauty Care

Над 40% купуват душ гел и лосион за тяло от дрогерия

Над 40% купуват душ гел и лосион за тяло от дрогерия

Брой 8, юли-август 2022

44% използват душ гел всеки ден или почти всеки ден, а 18% използват лосион за тяло ежедневно, според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum.&n...

Прочети още
Най-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът

Най-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът

Брой 8, юли-август 2022

Най-често използваният дезодорант е този за пръскане (спрей), според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum. Той е предпочитан от 56% от участн...

Прочети още
Пазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.

Пазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.

Брой 7, май-юни 2022

Размерът на глобалния пазар за женска хигиена се оценява на 19,24 милиарда долара през 2020 г. и се очаква да достигне 27,80 милиарда долара до 2027 г. със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 5,4% през про...

Прочети още
Все още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст

Все още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст

Брой 7, май-юни 2022

Слънчевите лъчи са дълго чакани след периода на студените месеци, но предпазването от тях е важна рутина, особено когато прекарваме по-голяма чат от деня си навън. Как са се променили навиците на потребители...

Прочети още
Има изявена сезонност, като пролетта е един от логичните пикове на интерес

Има изявена сезонност, като пролетта е един от логичните пикове на интерес

Брой 6, март-април 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията.   Как се развиват продажбите на антицелулит...

Прочети още
Кожата, в която живеем

Кожата, в която живеем

Брой 5, януари-февруари 2022

Какви са най-често срещаните проблеми на кожата, за които потребителите търсят по-специализирана козметика? Глобалната пандемия COVID-19, която постави целия свят „на колене“, несъмнено остави своя отпеч...

Прочети още
Кремовете и лосионите с най-голям дял от пазара на продукти за проблемна кожа

Кремовете и лосионите с най-голям дял от пазара на продукти за проблемна кожа

Брой 5, януари-февруари 2022

Размерът на глобалния пазар на козметика против акне беше оценен на 3,47 милиарда щатски долара през 2020 г. и се очаква да нараства със среден годишен темп (CAGR) от 9,1% от 2021 до 2028 г. Отрицателната со...

Прочети още
Как се погрижиха за косата си потребителите по време на пандемията?

Как се погрижиха за косата си потребителите по време на пандемията?

Брой 4, ноември 2021

С грижите за косата по време на пандемия ни запозна агенция Talk Online по време на Category Retail Forum през февруари 2021 г. Национално представителното проучване беше направено специално за нуждите ...

Прочети още
Запознайте се с топ 5 козметика за лице и тяло за жените

Запознайте се с топ 5 козметика за лице и тяло за жените

Брой 3, октомври 2021

Едни от най-ползваните продукти за лице и тяло са парфюми, течен сапун, душ гел, крем за ръце. Това показа проучване, проведено от Глобал Метрикс в края на януари 2021 г. върху категориите, които покриват гр...

Прочети още
Слабият летен сезон се отрази на продажбата на слънцезащитни продукти

Слабият летен сезон се отрази на продажбата на слънцезащитни продукти

Брой 2, юни 2021

Продажбите в категорията „Слънцезащитна грижа” отбелязват спад с 18% в обем и 15% в стойност в сравнение с 2019 г. (за МАТ 2019 г. – МАТ 2020 г.), но това е очаквано предвид слабия летен сезон в условията на...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2