PHARMA

Изберете рубрика:

 

Beauty Care

Повече стойност за цялата категория „Устна хигиена“

Повече стойност за цялата категория „Устна хигиена“

Брой 13, март-април 2024

При намаление на закупените обеми от домакинствата през МАТ ноември 2023 спрямо година по-рано. Аптечният канал изпреварва пазара по ръст на привлечените средства и намаление на закупените обеми в т/кг к...

Прочети още
Двуцифрен ръст на продажбите в стойност на продукти за интимна грижа

Двуцифрен ръст на продажбите в стойност на продукти за интимна грижа

Брой 12, юни-юли 2023

Нарастващата осведоменост сред потребителите по отношение на менструалната хигиена, нарастващият брой работещи жени и повишаващите се нива на доходи са някои от основните фактори, стимулиращи растежа на прод...

Прочети още
Вече се наблюдава ползването на слънцезащитни продукти през цялата година

Вече се наблюдава ползването на слънцезащитни продукти през цялата година

Брой 11, април-май 2023

С наближаването на лятото се увеличава търсеното на козметични продукти, които предпазват кожата ни от вредното въздействие на слънчевите лъчи. Има ли все още сезонност в потреблението им и как се ориентират...

Прочети още
Наблюдава се премиумизация на пазара на продукти за орална хигиена

Наблюдава се премиумизация на пазара на продукти за орална хигиена

Брой 9, септември-октомври 2022

Размерът на глобалния пазар на грижа за устната кухина беше оценен на 33,7 милиарда долара през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 6,4% от 2022 г. до 2030 г. по дан...

Прочети още
Над 40% купуват душ гел и лосион за тяло от дрогерия

Над 40% купуват душ гел и лосион за тяло от дрогерия

Брой 8, юли-август 2022

44% използват душ гел всеки ден или почти всеки ден, а 18% използват лосион за тяло ежедневно, според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum.&n...

Прочети още
Най-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът

Най-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът

Брой 8, юли-август 2022

Най-често използваният дезодорант е този за пръскане (спрей), според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum. Той е предпочитан от 56% от участн...

Прочети още
Пазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.

Пазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.

Брой 7, май-юни 2022

Размерът на глобалния пазар за женска хигиена се оценява на 19,24 милиарда долара през 2020 г. и се очаква да достигне 27,80 милиарда долара до 2027 г. със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 5,4% през про...

Прочети още
Все още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст

Все още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст

Брой 7, май-юни 2022

Слънчевите лъчи са дълго чакани след периода на студените месеци, но предпазването от тях е важна рутина, особено когато прекарваме по-голяма чат от деня си навън. Как са се променили навиците на потребители...

Прочети още
Има изявена сезонност, като пролетта е един от логичните пикове на интерес

Има изявена сезонност, като пролетта е един от логичните пикове на интерес

Брой 6, март-април 2022

Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията.   Как се развиват продажбите на антицелулит...

Прочети още
Кожата, в която живеем

Кожата, в която живеем

Брой 5, януари-февруари 2022

Какви са най-често срещаните проблеми на кожата, за които потребителите търсят по-специализирана козметика? Глобалната пандемия COVID-19, която постави целия свят „на колене“, несъмнено остави своя отпеч...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2