PHARMA
Изберете рубрика:
Beauty Care
Повече стойност за цялата категория „Устна хигиена“
Брой 13, март-април 2024
При намаление на закупените обеми от домакинствата през МАТ ноември 2023 спрямо година по-рано. Аптечният канал изпреварва пазара по ръст на привлечените средства и намаление на закупените обеми в т/кг к...
Прочети ощеДвуцифрен ръст на продажбите в стойност на продукти за интимна грижа
Брой 12, юни-юли 2023
Нарастващата осведоменост сред потребителите по отношение на менструалната хигиена, нарастващият брой работещи жени и повишаващите се нива на доходи са някои от основните фактори, стимулиращи растежа на прод...
Прочети ощеВече се наблюдава ползването на слънцезащитни продукти през цялата година
Брой 11, април-май 2023
С наближаването на лятото се увеличава търсеното на козметични продукти, които предпазват кожата ни от вредното въздействие на слънчевите лъчи. Има ли все още сезонност в потреблението им и как се ориентират...
Прочети ощеНаблюдава се премиумизация на пазара на продукти за орална хигиена
Брой 9, септември-октомври 2022
Размерът на глобалния пазар на грижа за устната кухина беше оценен на 33,7 милиарда долара през 2021 г. и се очаква да се разшири със среден годишен темп на растеж (CAGR) от 6,4% от 2022 г. до 2030 г. по дан...
Прочети ощеНад 40% купуват душ гел и лосион за тяло от дрогерия
Брой 8, юли-август 2022
44% използват душ гел всеки ден или почти всеки ден, а 18% използват лосион за тяло ежедневно, според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum.&n...
Прочети ощеНай-важно за потребителите при избора на дезодорант е ароматът
Брой 8, юли-август 2022
Най-често използваният дезодорант е този за пръскане (спрей), според резултатите от специално проучване на Talk Online Panel проведено за PROGRESSIVE Category Retail Forum. Той е предпочитан от 56% от участн...
Прочети ощеПазарът на продукти за женска интимна хигиена ще достигне 27,80 милиарда до 2027 г.
Брой 7, май-юни 2022
Размерът на глобалния пазар за женска хигиена се оценява на 19,24 милиарда долара през 2020 г. и се очаква да достигне 27,80 милиарда долара до 2027 г. със среден годишен темп на ръст (CAGR) от 5,4% през про...
Прочети ощеВсе още има сезонност в употребата, а продуктите за лице отбелязват ръст
Брой 7, май-юни 2022
Слънчевите лъчи са дълго чакани след периода на студените месеци, но предпазването от тях е важна рутина, особено когато прекарваме по-голяма чат от деня си навън. Как са се променили навиците на потребители...
Прочети ощеИма изявена сезонност, като пролетта е един от логичните пикове на интерес
Брой 6, март-април 2022
Димитрина Колева е мениджър Връзки с ключови клиенти на аптеки Фрамар и част от аналитичния екип, който определя търговските стратегии на компанията. Как се развиват продажбите на антицелулит...
Прочети ощеКожата, в която живеем
Брой 5, януари-февруари 2022
Какви са най-често срещаните проблеми на кожата, за които потребителите търсят по-специализирана козметика? Глобалната пандемия COVID-19, която постави целия свят „на колене“, несъмнено остави своя отпеч...
Прочети още