PHARMA

Виолета Баракова,
Директор „Оперативна дейност“ в аптеки SOpharmacу
Каква беше 2022 г. за аптеки SOpharmacy?
Вълнуваща и много динамична! За втора година българските клиенти определиха SOpharmacy за своя „Любима марка аптеки“ в класацията My Love Marks. И не само това – те посочиха нашата собствена марка продукти SOpharmacy за свой любим бранд. Емоцията да знаем, че сме спечелили любовта на нашите клиенти и сме се утвърдили като техен предпочитан здравен партньор е неописуема. Това е най-голямата мотивация за нас да се развиваме непрекъснато вече 7 години.
Къде се намира фармацевтът в концепцията SOpharmacy?
Фармацевтът е сърцето на SOpharmacy. При нас клиентите го откриват в ролята му на здравен партньор и консултант. Дори нещо повече – с индивидуалния си подход, експертните съвети по различни дискомфортни състояния и доверието, което фармацевтът в SOpharmacy изгражда, той се превръща в приятел на клиента. Тази негова грижа и отдаденост ние комбинираме с приветлива и спокойна среда, разнообразие от продукти за здраве и красота и различни здравни услуги. Така, в SOpharmacy градим емоционална връзка с нашите клиенти.
Какво мотивира фармацевтът в SOpharmacy да бъде здравен консултант?
Ние знаем, че да бъдеш фармацевт е призвание, затова и инвестираме, както в професионалното му развитие, така и в посока цялостно му изживяване като част от концепцията SOpharmacy. В подкрепа на неговото развитие, изградихме собствена академия и дигитална платформа за обучения – продуктови, такива свързани с медицински теми, както и съдържание за личностно развитие.
SOpharmacy подкрепя фармацевта през целия му професионален път. С него сме още от университета чрез стажантската ни програма, с която надграждаме академичното му обучение с професионален опит и възпитаваме от най-ранен етап разбирането за грижа, което ние искаме клиентът да получава.
SOpharmacy e изключително отговорен работодател, който полага грижа, за да може всеки наш служител да се чувстват комфортно, сигурно и спокойно както за заплащането си, така и за бъдещето си развитие и здравето си. В действителност, всяка инвестиция в нашите служители като работодател намира възвръщаемост през доверието на клиента. Затова и регулярно, по утвърден стандарт, измерваме клиентското преживяване и грижата, която той получава при нас.
Какво да очакваме от SOpharmacy през следващата година?
Ще си позволя да не издавам много, защото първите изненади, които сме подготвили за 2023-а ще дойдат още в началото на годината. Разбира се, експанзията на физическите ни обекти и развитието на дигиталното ни присъствие остават наш фокус.
Коментари (0)
Най-старите отгоре Коментирай