PHARMA

Изберете рубрика:

 

Анализ

Над 40% ръст в стойност на продажбите на пробиотици за първите 4 месеца на 2022

Над 40% ръст в стойност на продажбите на пробиотици за първите 4 месеца на 2022

Брой 7, май-юни 2022

Продажбите на пробиотици в брой от началото на годината до месец април включително възлизат на близо 1.1 млн опаковки. За същия период от предходната година са били над 830 хил., което показва ръст от 32%. В...

Прочети още
Продажбите на антиалергични продукти са се увеличли с 26 %

Продажбите на антиалергични продукти са се увеличли с 26 %

Брой 6, март-април 2022

Продажбите в стойност на общи антиалергични продукти за 12 месеца назад спрямо февруари 2022 година достигат над 15 млн. лева, показват данните на IQVIA България, която следи продажбите на дребно в аптечната...

Прочети още
 Ръст на продажбите в опаковки на назални деконгестанти от 16,45% към ноември 2021

Ръст на продажбите в опаковки на назални деконгестанти от 16,45% към ноември 2021

Брой 5, януари-февруари 2022

Според данни на „IQVIA България“, броят продадени опаковки на назалните деконгестанти от началото на 2021 до ноември месец на същата година  е 5 144 248. За предходната този брой е бил 4 417 5...

Прочети още
Динамика на развитие на продажбите на инуностимуланти и витамини в аптеките

Динамика на развитие на продажбите на инуностимуланти и витамини в аптеките

Брой 4, ноември 2021

Общо продадените опаковки в категорията „Имуностимуланти и витамини“ от Топ 10 корпорации е 6 666 078 млн. броя. TEVA е корпорацията, която застава на първо място в Топ 10 по брой продажби на имуностимул...

Прочети още
Развитие на продажбите в аптечен канал на продукти против кашлица и настинка

Развитие на продажбите в аптечен канал на продукти против кашлица и настинка

Брой 3, октомври 2021

Продажбите за първите седем месеца на 2021 година (до месец юли, включително) на продукти за кашлица и настинка в аптеките към крайни клиенти се равняват на 132 428 073 млн. лева, показват данните ...

Прочети още
Промоции по време на Covid

Промоции по време на Covid

Брой 2, юни 2021

Какви са тенденциите в развитието на българския промоционален пазар за периода март 2019 - декември 2019 в сравнение с месец март 2020 - декември 2020 година? Отрази ли се новосъздалата се ситуация на броя н...

Прочети още
Пазарът на пробиотици през 2020 и Q1 2021

Пазарът на пробиотици през 2020 и Q1 2021

Брой 2, юни 2021

Пазарът на пробиотиците за 2020 година нарасна с близо 10.9%, сравнено с 2019 г., достигайки 42.5 млн. лева продажби според данни от IQVIA, представляващ продажби от аптеки към крайни клиенти. Пандемията се ...

Прочети още
532 млн. лв. са продажбите на хранителни добавки за 2020 г.

532 млн. лв. са продажбите на хранителни добавки за 2020 г.

Брой 1, април 2021

  Според IQVIA, една от водещите компании за анализ на фармацевтични данни, през първата половина на 2020 г. в България има 15% увеличение в стойността на продажбите от аптеките към крайните по...

Прочети още
Страница: 1 от 1