PHARMA

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Над 23% ръст на продажбите на имуностимуланти за последната година

Над 23% ръст на продажбите на имуностимуланти за последната година

Брой 6, март-април 2022

Над 23% ръст в продадени опаковки има за продуктите от категорията Имуностимуланти за 12 месеца назад от февруари 2022 г. спрямо предишния 12 месечен период. Това показват данни на IQVIA България. В категори...

Прочети още
Пазарът на витамини – какво точно се случва?

Пазарът на витамини – какво точно се случва?

Брой 5, януари-февруари 2022

Във времето разходите на домакинствата за здраве се увеличават. Като тук ясно откроима е тенденцията да се разширява потребителската кошницата с ОТС лекарствени средства и хранителни добавки. От  Юлиан ...

Прочети още
Витамините – потребителите са все по-информирани какво да закупят

Витамините – потребителите са все по-информирани какво да закупят

Брой 5, януари-февруари 2022

Допитахме се до представителите на някои от най-големите компании за витамини как се е развил пазарът на тези продукти през техния поглед. Хората по-лесно се доверяват на утвърдени и познати марки ...

Прочети още
Наблюдава се тенденция за намаляване на интереса към козметиката от страна на по-възрастните

Наблюдава се тенденция за намаляване на интереса към козметиката от страна на по-възрастните

Брой 4, ноември 2021

Търсенето на козметика за лице все повече се увеличава сред по-младите потребители. Те започват да осъзнават ползата от грижата за кожата на лицето на все по-ранна възраст. Но се наблюдават тенденции за нама...

Прочети още
Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Брой 3, октомври 2021

Твърд сапун (78,1%), пяна за бръснене (75,2%), течен сапун (73,0%), лосион за след бръснене (70,8%) и душ гел (65,7%). Това са петте най-предпочитани козметични продукти от мъжкия пол според проучването, кое...

Прочети още
Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Ръст на похарчените средства за продукти за устна хигиена

Брой 2, юни 2021

Похарчените средства за устна хигиена през МАТ ноември 2020 са се увеличили с 6,9% спрямо същия период година по-рано. Това показаха данните на „ГфК* България” за продуктите от категорията „Устна хигиена“, п...

Прочети още
Страница: 1 от 1