PHARMA

Изберете рубрика:

 

Продукти за бебето

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Категорията Детска орална хигиена се развива, става по-търсена, с все по-натурален и по-качествен състав

Брой 6, март-април 2022

Грижата за здравето на детските зъби е изключително важна за това те да нямат дентални проблеми и след като порастнат, а и за цялостното им здравословно състояние. Именно за това родителите стават все по-заг...

Прочети още
Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика

Пандемичният „бейби бум“ увеличава продажбите на бебешка козметика

Брой 5, януари-февруари 2022

Според Euromonitor International, локдаунът подпомогна категорията Бебешки и детски продукти в България. Намаляването на социализацията и увеличаването на прекараното време у дома, доведе до мини „бейби бум“...

Прочети още
КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА

КОЗМЕТИКА ЗА БЕБЕТА

Брой 5, януари-февруари 2022

Бебешката кожа е изключително нежна и затова изборът на козметика за нея е много важен. Нещо повече всеки родител иска най-доброто за своето дете, но предвид това, че поносимостта на всяко дете към различнат...

Прочети още
Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Прогнози за развитието на пазара на бебешки храни до 2026 г.

Брой 4, ноември 2021

Световният пазар на бебешки храни възлиза на 77,85 млрд. долара и се очаква да постигне средногодишен ръст на темп от 3,67% до 2026 г. според доклад на Research and Markets. По време на пандемията бебешката ...

Прочети още
Развитие и тенденции на пазара на бебешките мокри кърпички

Развитие и тенденции на пазара на бебешките мокри кърпички

Брой 3, октомври 2021

Бебешките мокри кърпички са универсалното оръжие на всяка майка. Ползват се във всяка ситуация, която въображението на човек може да обрисува, а понякога приложението им може да премине и отвъд рационалните ...

Прочети още
Натуралните и органични формули са все по-важен фактор при избора на продукти за баня за бебета

Натуралните и органични формули са все по-важен фактор при избора на продукти за баня за бебета

Брой 2, юни 2021

Какви съставки се търсят в продуктите за баня за бебета, какви са навиците на потребление на майките и от какво се водят най-вече при избора си на продукти? PROGRESSIVE направи опит да очертае тенденциите в ...

Прочети още
Млеката за деца над 1 година увеличават продажбите си

Млеката за деца над 1 година увеличават продажбите си

Брой 1, април 2021

Млеката за кърмачета и малки деца преди година се купуваха предимно от аптечната мрежа. Променила ли се е ситуацията към момента, разговаряме с Анелия Луканова, маркетинг мениджър Nutricia в „Аксон България”...

Прочети още
Предпочитат се бебешки храни със съдържание на натурални и органични съставки

Предпочитат се бебешки храни със съдържание на натурални и органични съставки

Брой 1, април 2021

Здравословният тренд движи развитието на категорията „Бебешки храни”, въпреки свиването на потребителската база, показва проучване на Euromonitor International.   Раждаемостта в България намаляв...

Прочети още
Страница: 1 от 1