Проверка на Тайния клиент във „Фантастико”

Брой 9, септември 2012

Дата: 22.10.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
супермаркет „Фантастико”, жк „Люлин 1”

„Фантастико”, жк „Люлин 1”, дата: 29.08.2012, час: 19:23

Най-напред проверих паркинга и останалите площи около него. Направи ми впечатление, че по паркинга се срещаха хартии и фасове, които не бяха фрапиращо много, но все пак ги имаше. Кошовете за отпадъци по паркинга бяха чисти.

Общото впечатление бе, че магазинът е чист, подреден и с хубав дизайн. Навсякъде беше подредено, а служителите работеха мотивирано, изглеждаха спретнати и бяха забележими с брандирани униформи.

Единственото, което нарушаваше добрата атмосфера, беше миризмата на готвена храна и на кухня, която беше изпълнила целия магазин. Тя идваше от центъра на магазина, където се намираше витрината за готови ястия.

Регалите в отдела за млечни произведения бяха чисти, нямаше остатъци от засъхнали петна, подът беше чист. Всички, повече от 10 артикула, които погледнах, не бяха с изтекъл срок на годност. Не забелязах и наличие на празни места. Същото беше положението и в секцията за месо.

Акционните повторни излагания на произволно избрани места в магазина бяха пълни и подредени. Нямаше празни или полупълни кошове и/или витрини. Всички бяха с ясно обозначени цени.

След това се насочих към витрините за обслужване. Бяха чисти, подът около тях – също.

Нямаше видими отпадъци. Всички стоки бяха атрактивно презентирани, с обозначени цени и изглеждаха така, че бих си ги купила. Не видях изсъхнал, престоял продукт.

Служителите на витрината бяха чисти и спретнати, в работно облекло, с ръкавици и шапки на главата. Застанах на видимо място и веднага към мен се приближи служителка, която учтиво ме поздрави и ме попита какво желая. Попитах дали имат пуешко филе, но вместо да получа изчерпателен отговор за наличните марки, служителката ме попита: „От тази ли?” Тъй като не ми стана ясно, помолих служителката да ми обясни. Тя ми каза марката и цената и тогава потвърдих и казах колко ще взема. Беше ми нарязано и претеглено точното количество. Служителката го

опакова и постави етикет. Подавайки пакета, ми пожела приятна вечер.

Районът около касите беше чист. Не всички каси работеха, но на работещите имаше не повече от двама души. Насочих се към една от тях, за да платя продукта, който закупих. Лентата на касата беше чиста. Имаше налични хартиени, както и полиетиленови торби. Служителката ме поздрави с „добър вечер”. Тя назова дължимата сума, а при разплащането назова рестото, което ми връща заедно с касовия бон. Накрая много любезно ми пожела приятна вечер.

В заключение мога да обобщя, че в магазина се наблюдава добра подредба на стоки, с ясно обозначени цени, в срок на годност. Любезно и вежливо обслужване от персонала, като според мен комуникационните умения биха могли да бъдат подобрени. Бих препоръчал магазина на мои познати и бих пазарувал отново в този търговски обект.

 

Цялостен резултат от обслужването: 85,0% - 91,9%

Проучването е проведено от International Service Check България