Проверка на Тайния клиент в „Пикадили”

Брой 9, септември 2012

Дата: 22.10.2012 Коментари: 1
Снимки (1)
супермаркет „Пикадили”, бул. „Йерусалим” 1

„Пикадили”, бул. „Йерусалим” 1, дата: 31.08.2012, час: 17:03

При посещението си първо разгледах паркинга. Съоръженията на него, маркировките, както и настилката бяха нови, чисти и в изрядно състояние. Входът беше чист. Количките за пазаруване бяха в отлично състояние – чисти и подредени.

В отдела за плодове и зеленчуци всичко беше добре подредено. Отпадъци по пода нямаше, стоките бяха в отлично състояние. Артикулите изглеждаха пресни и апетитни. Ясно личаха цените на отделните артикули и обявените промоции.

В отдела за млечни изделия подът беше чист, витрините – също. Артикулите бяха подредени и с отбелязани цени. Нямаше празни места на регалите. Абсолютно случайно избраните артикули бяха в срок на годност. На регала за месо нямаше никакви празни места. Видът на стоките бе отличен. Очевидно месото бе прясно и току-що заредено. Нямаше артикули с изтекъл срок на годност.

Останалите стоки в магазина – хранителни и нехранителни, бяха изрядно подредени, осветени и етикетирани. Всички регали бяха пълни със стоки. Никъде не забелязах мръсотия, боклук или прах. Не видях и стоки с лош търговски вид. При преминаване между регалите достъпът до всички стоки беше свободен. Акционните артикули бяха акцентирани и техните цени се виждаха от голямо разстояние. Атмосферата и температурата в магазина бяха приятни. Чуваше се и музика.

Във витрината с обслужване артикулите бяха добре представени, изглеждаха пресни и апетитни. Стъклата на витрините бяха чисти, без петна и следи от замърсявания. Цените бяха обявени по начин, осигуряващ лесната ориентация на клиента. Имаше около 5–6 клиенти, но тъй като имаше също толкова служители, бях обслужена веднага. Служителката ме поздрави и попита дали аз съм следващата. Аз кимнах и поисках пуешко филе. Служителката ми обясни, че имат от две марки и ми представи цените им. След като избрах, беше ми нарязано и премерено исканото количество. Притесни ме фактът, че филето бе премерено върху тарелка, която след това беше опакована заедно с филето. От хигиенична гледна точка това беше похвално, но според мен не е редно да бъде отчитано в грамажа на закупения продукт и клиентът да плаща за нея. Получих поръчания продукт, опакован и етикетиран, и бях изпратена с поздрав.

Районът на касите беше в отлично състояние. Работеха 4 от 14, като за клиентите табелките на работещите каси светеха в зелено. Останалите бяха в червено. На тази, към която се отправих, имаше само един клиент. Лентата бе чиста, без петна или следи от замърсявания. Когато дойде моят ред, служителката А. П. първа ме поздрави, маркира продукта, който й подадох, и ми съобщи дължимата сума. При връщането на рестото назова колко ми връща, попита ме дали имам нужда от торбичка и накрая любезно ми пожела приятен ден.

Като заключение бих могла да отбележа, че към магазина имаше много удобства – ресторант за бързо хранене, кафе, детски кът, аптека, химическо чистене и тоалетна. Всички тези удобства допълнително правят пазаруването в този магазин изключително приятно и спокойно.

 

Цялостен резултат от обслужването: 92,0% - 100,0%

Проучването е проведено от International Service Check България