Проверка на Тайния клиент в „Т Маркет”

Брой 9, септември 2012

Дата: 22.10.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
„Т Маркет”, жк „Гоце Делчев”, ул. „Червена роза” 50

„Т Маркет”, жк „Гоце Делчев”, ул. „Червена роза” 50, дата: 31.08.2012, час: 18:55

Към магазина се влизаше през чист, но неосветен коридор. Имаше осветителни тела, но нито едно не работеше. След влизане в магазина разгледах количките, които бяха подредени и чисти. В отдела за плодове и зеленчуци не забелязах продукти в лошо състояние. Всички изглеждаха свежи, с цени и етикети. Забелязах ролки с полиетиленови торбички, които бяха нахвърляни направо върху плодовете и зеленчуците. Имаше предвидени панери за тези ролки, но те бяха неизползваеми, а ролките бяха небрежно разхвърляни.

Насочих се към витрината за деликатеси, която е с обслужващ персонал. Имаше една служителка и нямаше други клиенти. По стъклата на витрините ясно личаха зацапани и мазни следи. Продуктите обаче бяха добре подредени и етикетирани. Застанах наблизо и служителката ме поздрави. Попитах за пуешко филе, като ми бе предложено само от една марка. Получих точното количество, опаковано в плик и с етикет, но не бях изпратена с поздрав. Служителката носеше униформа, шапка и ръкавици за еднократна употреба.

След това прегледах отдела за мляко и млечни продукти. Всички стоки бяха ясно обозначени с цени и проверката на годността на 10 произволно избрани продукта не показа отклонения от допустимото. Последва проверка на отдела за пресни месни продукти. Той беше в добро състояние откъм ред и чистота. Виждаха се добре обозначени цени, а опаковките на продуктите бяха без видими недостатъци. Проверката за срок на годност на продуктите отчете наличие на тарелка с кебапчета с изтекъл срок преди два дни!

В останалата част от магазина стоките не навсякъде имаха добра подредба. Имаше паднал пакет с детски пелени на пътеката, забравен кашон с ел. крушки върху пакети с кафе, кашон с детски пюрета върху пакети със захар и празни кашони върху акционните представяния на детски пелени.

Работеха 2 от 4 каса. На нито една каса не чакаха повече от 2–3 души. Изчаках на опашка от един клиент. Когато дойде моят ред, служителката не ме поздрави, взе продукта ми и заяви дължимата сума. Мълчаливо ми подаде касов бон и извърши разплащането. След това продължи с обслужване на следващия клиент.

Определено магазинът има какво да предложи на своите клиенти по отношение на цена на продуктите, но факта че някои от стоките са с изтекъл срок на годност, прави пазаруването изключително рисково. Поради този факт не бих препоръчала мои познати да отидат в него, а аз самата, ако се върна, бих внимавала какво купувам.

 

Цялостен резултат от обслужването: 75,0% - 84,9%

Проучването е направено от International Service Check България