Проверка на Тайния клиент в RODA

Брой 10, октомври 2012

Дата: 22.10.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
хипермаркет RODA, бул. „Владимир Вазов” 83

RODA, бул. „Владимир Вазов” 83, дата: 06.10.2012, час: 12:55

Тревните площи бяха чисти и без отпадъци върху тях. Паркингът – чист и подреден, с навеси за колички и места за инвалиди. Ориентирането бе интуитивно, а знаците бяха съобразени с всички изисквания на Закона за движение по пътищата. Отвън магазинът изглеждаше добре, с чисти стъкла, на които бяха поставени реклами за различните акции.

Отвътре обектът беше добре осветен и чист, подът – също. Плодовете и зеленчуците, които разгледах, бяха свежи и пресни. Имаше на разположение полиетиленови торбички, с които клиентите можеха да се обслужват сами. Посетих и щанда за млечни продукти. Всички млечни продукти, които проверих, бяха в срок на годност. Витрините на млечните продукти бяха чисти, като не видях празни места по тях. На витрината за обслужване в сектора с колбаси имаше само една служителка, която обслужваше клиент. Беше чисто и спретнато облечена, с прибрана коса, шапка и гумени ръкавици на ръцете. Тя имаше бадж, но той беше обърнат, за да не се чете, и висеше на гърба й, вероятно за да не й пречи при работа. Витрината беше чиста. Всички продукти бяха в добро състояние, изглеждаха пресни, имаха точни наименования и цени. Когато служителката се освободи, ме поздрави и попита какво ще желая. Попитах дали има пуешко филе и тя ми предложи продукт на две фирми, като назова цените за килограм. Аз поисках около 200 г, а продуктът излезе 184 г. Служителката ме попита дали може да остане така и когато аз потвърдих, тя го опакова, любезно ми каза „Довиждане” и ми пожела приятен ден.

Регалът за месо също беше чист и подът под него – също. Продуктите бяха в срок на годност. В целия хипермаркет открих само едно празно място на регалите – тоалетно блокче за ароматизиране на тоалетни чинии, чието количество бе изчерпано и имаше само цена.

В сектора с вина беше счупена бутилка вино и подът беше замърсен. Направих проверка, за колко време служителите ще се справят с проблема. Почистването на участъка стана за по-малко от 5 минути.

В магазина имаше 12 каси, като по време на посещението ми работеха само 3. Навсякъде имаше не повече от двама клиенти. Когато дойде моят ред, касиерката ме поздрави и ми се усмихна. Беше любезна и мила при обслужването. Разплащането беше точно, като получих касов бон и ресто. Не бе споменато за програма за лоялни клиенти.

В този магазин получих добро, компетентно и любезно обслужване. От посещението ми имам много добри впечатления. Обстановката в магазина е приятна, спокойна и удобна за клиентите. Изборът и достъпът до продуктите са отлични, а обслужването протича бързо. С удоволствие бих посетил магазина отново.

 

Цялостен резултат от обслужването: 92,0% - 100,0%

Проучването е проведено от International Service Check България